Somos El Bierzo en YouTube

Parece que en YouTube ya saben como nos las gastamos los de El Bierzo, y es que este portal mundialmente conocido por su popular sistema de retransmisión de videos por Internet cuenta con cuatro videos de usuarios bercianos que reflejan la rivalidad histórica con león (uséase con los cazurros), como si se tratára de la guerra de Las Termópilas entre espartanos y persas (ahora veréis a que me refiero). Todo empezó en 2004 a raíz del fichaje por la Deportiva del jugador Rubén Vega que millitaba en la Cultural (video 1) y después de una trilogía de videos, se ha subido a YouTube hace unos días un cuarto video, el más reciente, «Somos El Bierzo» que es para verlo….

Video 4: Somos El Bierzo
Video 3: Puta leon puta cultural
Video 2: 300 Bercianos 3.0: El Derby
Video 1: 300 Bercianos y el cazurro llorón

5 comentarios en “Somos El Bierzo en YouTube

  1. Si vamos, una pasada , pero por favor que van a pensar que somos unos ignorantes .Si las eminencias que han hecho el video hubieran dedicado ese tiempo , a leer algo que no fueran las letras de la Polla records seguro que con el tiempo lo iban a agradecer.

    En fin penoso

  2. Hai que ver lu que fae el putu fubol: cumu la deportiva ye miyor que la cultu yá nun somos llioneses.
    El Bierzu siempres foi llionés, los únicos facistas que quieren quitanos la dignidá y la identidá de sere bercianos son los Ppucelanos de la Junta Castellana y los imperialistas del BNG.
    Outra cousa ye que tampoucu nun defienden la cultura berciana, nin las súas llinguas(galléu y astur-llionés) nin saben nada de la hestoria del Bierzu.
    Bierzu sinifica cuna en asturllionés; Butiellu ou butelu ye estómagu qe ye au faise el nuesu embutíu y rei de la nuesa gastronomía. L´escudu el Bierzu ye asturllionés cuna cruz y el alfa y la omega qe diounusla GarcíaI de Esturias.
    La bendeira del bierzu tá ispirada nel pendón del conceyu de Ponferrada; lluéu ye una sinna llionesa.
    La província de Villafranca ou província del Bierzu pertenciéu a la Rexón de Llión ou Reinu de Llión. Galicia, Esturias y Llión (Bierzu incluyíu) fonun durante tola eidá media un mesmu reinu.
    Esti bercianismu solu son disputas entre dúas ciudaes Ponferrada y León ciudá. A los dimás nun van cuncencenos.
    Por tólu dimás solu queda dicire:
    BERCIANOS, NIN GALLEGOS NIN CASTIELLANOS!

    PUTA INORANCIA, PUTOS PIMENTEIROS!

    BIERZU LLIBRE CAPITAL BIMBIBRE!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.